Služby

Pobyt v Hotelu Montana není jen o ubytování – chceme, abyste si u nás užili opravdu pohodovou dovolenou. Ať už k nám přijedete za relaxem, sportem nebo s rodinou, připravili jsme pro vás celou řadu služeb, které vám pobyt zpříjemní.

Níže naleznete nejčastější dotazy k ubytování. Máte další? Neváhejte se na nás obrátit – rádi vám je zodpovíme.

Je možné zaparkovat přímo u hotelu?

Před hotelem je k dispozici dostatek parkovacích míst zdarma po celý rok. Nabízíme také vyhřívanou hotelovou garáž – 350 Kč/noc v zimní sezóně, 250 Kč/noc mimo sezónu. Počet míst je omezený, rezervace předem na recepci nutná.

Nabízíte parkování pro motocykly?

Ano, motorky je možné zaparkovat zdarma přímo před hotelem, nebo využít kryté vyhřívané garážové stání. Cena za garáž je 300 Kč za noc. Garáž je ideální volbou pro delší pobyt nebo při nepříznivém počasí. Rezervace garážového stání je nutná předem – doporučujeme uvést požadavek již při rezervaci pobytu. Vaše motorka u nás bude v bezpečí.

Je na hotelu internet?

V celém hotelu je k dispozici bezdrátové připojení zdarma.

Můžeme se u vás ubytovat s pejskem?

Jsme dog friendly hotel – u nás jsou vaši čtyřnozí parťáci srdečně vítáni!
Pobyt se psem je možný za příplatek 250 Kč za den. Pro vašeho pejska připravíme přímo na pokoj pelíšek a misku, aby se u nás cítil jako doma.

Navíc od nás dostanete malý dárek zdarma – přívěsek Dog Friendly a samolepku na auto, abyste mohli dát světu najevo, že cestujete se svým mazlíčkem.

Pro naše čtyřnohé miláčky jsme navíc připravili zvýhodněný pobyt, díky kterému si společné chvíle v horách užijete ještě pohodlněji.

Kdy se můžu ubytovat a kdy je check-out?

Check-in je možný od 14:00 do 20:00. Dřívější příjezd je možný na základě předchozí domluvy, dle aktuální dostupnosti a za poplatek 150 Kč za každou započatou hodinu. Pro ověření této možnosti prosím kontaktujte recepci ideálně den před plánovaným příjezdem.

V případě pozdějšího příjezdu nás prosím informujte předem – rádi se vám přizpůsobíme, pokud to provoz recepce umožní.

Check-out je do 10:00. Pokud byste si chtěli pobyt prodloužit, rádi vám nabídneme pozdější odjezd dle aktuální dostupnosti, rovněž za poplatek 150 Kč za každou započatou hodinu. Zavazadla vám zdarma uschováme na recepci až do večera, abyste si mohli den ve Špindlerově Mlýně užít naplno.

Jaké jsou provozní hodiny recepce?

Recepce je vám k dispozici denně od 8:00 do 20:00. Na recepci si můžete zakoupit základní hygienické potřeby, drobné občerstvení, nápoje, drobné suvenýry a upomínkové předměty. Rádi vám zde také poskytneme tipy na výlety, informace o okolí nebo vám zarezervujeme wellness služby. Jsme tu pro vás – neváhejte se na nás obrátit.

Máte v hotelu zázemí pro odpočinek nebo herní zónu?

V hotelu je pro vás k dispozici herní a odpočinková zóna s PlayStationem za menší příplatek 100 Kč/ hodiny. Klíče od místnosti si můžete vyzvednout na recepci. Otevírací doba je shodná s provozní dobou recepce: 8:00 – 20:00.

Lze u vás platit benefity nebo přes FKSP?

Ano, u nás můžete ubytování hradit pomocí benefitních programů jako Edenred, Benefity.cz, Sodexo nebo Benefit Plus. Akceptujeme také platby z FKSP. Podrobnosti vám rádi sdělíme na recepci nebo při rezervaci.

Můžu svou rezervaci spravovat online?

Spravujte svou rezervaci pohodlně online – kdykoliv a odkudkoliv. Bezplatně si můžete upravit svou rezervaci přes naše webové rozhraní, které je plně funkční jak na počítači, tak v mobilním telefonu.
Vyplňte online check-in, objednejte si doplňkové služby nebo rovnou zaplaťte celou rezervaci a ušetřete si čas na recepci.
Stačí se přihlásit (https://alfred.previo.app/) pomocí rezervačního kódu, který najdete ve svém potvrzovacím e-mailu.

Máte v hotelu restauraci nebo bar?

Máte v hotelu restauraci nebo bar?

Ano, přímo v hotelu se nachází restaurace, kde podáváme snídaně a večeře formou bufetu. V případě nižší obsazenosti si hotel vyhrazuje právo nabídnout večeři formou servírovaného menu.

Polední nabídku si můžete vychutnat denně od 12:00 do 15:00 v našem hotelovém baru, který je otevřený od 12:00 do 22:00. Aktuální menu je k dispozici na recepci hotelu. Během dne bar nabízíme také lehká jídla ze snack menu a široký výběr alkoholických, nealkoholických i míchaných nápojů.

Na vyžádání pro vás rádi připravíme bezlepkové nebo bezlaktózové pokrmy – stačí nás informovat předem.

V jakých hodinách se podávají snídaně a večeře?

Snídaně podáváme denně od 7:30 do 9:30. Těšit se můžete na bohatý snídaňový bufet s teplými i studenými pokrmy, čerstvým pečivem, výběrem sýrů, uzenin, sladkého pečiva, čerstvého ovoce, džusů a kávy.

Večeře se podávají denně od 17:30 do 20:00 formou bufetu s výběrem teplých i studených jídel, salátů, dezertů a vegetariánských variant. Při nižší obsazenosti si hotel vyhrazuje právo servírovat večeře formou servírovaného menu s výběrem z několika jídel. Nápoje nejsou zahrnuty v ceně polopenze.

Můžu si doobjednat snídani nebo večeři, i když nejsem ubytovaný v hotelu?

Ano, i pokud nejste ubytovaní, můžete si u nás dopřát snídani nebo večeři. Snídani si lze dokoupit přímo na recepci za 250 Kč na osobu. Večeře formou bufetu nabízíme za 390 Kč na osobu – doporučujeme si ji předem rezervovat.
Těšíme se na vaši návštěvu v naší hotelové restauraci!

Nabízíte úschovnu lyží a kol?

V hotelu je pro vás k dispozici uzamykatelná úschovna lyží a kol, kterou můžete využívat zdarma po celou dobu svého pobytu. Vaše sportovní vybavení u nás bude v bezpečí a vždy připravené na další den plný zážitků. Součástí úschovny je také dobíjecí stanice pro elektrokola a v zimní sezóně sušák na lyžařské boty a obuv, aby vás každý den čekal maximální komfort.

Můžeme si u vás půjčit kola nebo koloběžky?

Plánujete cyklovýlet po Krkonoších nebo si jen chcete užít horské cesty trochu jinak? Využijte možnost zapůjčení kol a koloběžek přímo na našem hotelu. Stačí se domluvit s recepcí a vše bude připraveno na domluvený čas.

Naši hosté mají možnost zapůjčit si kvalitně servisovaná kola včetně helmy za zvýhodněnou cenu 445 Kč na den. Stejné podmínky platí také pro zapůjčení koloběžek, které jsou k dispozici za cenu 345 Kč na den.

Součástí zapůjčení je základní servis i ochranná výbava, abyste si výlet mohli užít bezpečně a bez starostí. Kromě samotného vybavení získávají hosté Hotelu Montana také slevu na další služby našeho partnera, například výlety s průvodcem nebo lekce s instruktorem.

Jaké další služby nabízíte?

Pro maximální pohodlí a zážitek z pobytu u nás nabízíme širokou škálu doplňkových služeb.

Na recepci si zakoupíte drobné potřeby pro pohodlí během pobytu. Potěšit své blízké můžete dárkovými poukazy, které se skvěle hodí jako dárek k jakékoli příležitosti. Rádi vám také pomůžeme s rezervací vstupu do Vodního ráje, kde si užijete zábavu i odpočinek. Navíc si u nás můžete zapůjčit Nordic Walking hole za 100 Kč na celý pobyt (rezervaci doporučujeme předem na recepci). Pro ještě větší pohodlí nabízíme také zapůjčení županu za 50 Kč na den – ideální pro wellness nebo relaxaci přímo na pokoji.

Relaxovat a načerpat energii můžete v našem wellness centru.

Disponujeme moderním zázemím pro firemní i soukromé akce – více informací najdete v sekci „Pro firmy“.